Lietuvos Respublikos generalinis konsulatas Niujorke skelbia atranką į sekretoriaus (-ės) pareigybę
Lietuvos Respublikos generalinis konsulatas Niujorke skelbia atranką į sekretoriaus (-ės) pareigybę.
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos reikalavimus:
- turėti aukštąjį koleginį arba aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą;
2. mokėti lietuvių ir anglų kalbas kalbą ne žemesniu kaip įgudusio vartotojo lygmens C1 lygiu;
- mokėti dirbti kompiuteriu (MS Office programiniu paketu);
- išmanyti raštvedybos, dokumentų tvarkymo ir apskaitos, teisės aktų rengimo, kalbos kultūros taisykles;
- gebėti planuoti, organizuoti savo veiklą, analitiškai vertinti ir sisteminti informaciją;
- sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
- turėti B kategorijos vairuotojo pažymėjimą ir ne mažesnę nei 2 metų vairavimo patirtį;
- atitikti Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus suteikiant teisę dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Riboto naudojimo“.
Privalumai:
· administracinio darbo patirtis.
Pagrindinės sekretoriaus (-ės) funkcijos:
- padeda generalinio konsulato vadovui ar priskirtam darbuotojui;
- atsiliepia telefonu, administruoja skambučius ir paštu bei el. paštu gaunamą korespondenciją;
- teikia bendrojo pobūdžio informaciją interesantams telefonu, pagal kompetenciją rengia atsakymus į paklausimus;
- pagal kompetenciją susirašinėja su užsienio valstybių atstovybėmis ir kitomis institucijomis, įstaigomis, organizacijomis;
- registruoja gaunamą ir siunčiamą korespondenciją, kopijuoja ir siunčia dokumentus, tvarko protokolinę korespondenciją ir vykdo kitas dokumentų valdymo funkcijas;
- pagal kompetenciją rengia raštų, lydraščių, notų ir kitų dokumentų projektus;
- formuoja generalinio konsulato dokumentų bylas, rengia dokumentacijos planą bei tvarko archyvą;
- stebi žiniasklaidos pranešimus, platina generalinio konsulato pranešimus žiniasklaidoje;
- platina Lietuvos Respublikos institucijų, įstaigų, įmonių pateiktą informaciją;
- atnaujina ir skelbia informaciją generalinio konsulato interneto puslapyje, socialinių tinklų paskyrose;
- atlieka vertimus raštu;
- sudaro ir nuolat pildo generalinio konsulato kontaktinių asmenų sąrašą;
- padeda tvarkyti diplomatinio pašto ir diplomatinių krovinių siuntimą ir priėmimą;
- prisideda prie susitikimų, renginių, priėmimų, vizitų organizavimo ir aptarnavimo;
- pildo generalinio konsulato darbuotojų darbo ir kompensuojamo laiko apskaitos žiniaraštį;
- vairuoja tarnybinę transporto priemonę;
- priima lankytojus, konsulinius dokumentus, tvarko konsulinę korespondenciją;
- pagal kompetenciją palaiko ryšius su lietuvių bendruomene;
- reguliariai pagal higienos reikalavimus palaiko tvarką ir švarą, kruopščiai valo atstovybės patalpas ir jose esantį inventorių ir technines darbo priemones;
- dalyvauja sudaromų komisijų veikloje ilgalaikio turto ir atsargų metinėje ir kitoje turto perdavimo inventorizacijoje;
- vykdo kitus generalinio konsulo nenuolatinio pobūdžio tarnybinius pavedimus.
Kandidatai, atitinkantys pareigybei keliamus reikalavimus ir norintys dalyvauti atrankoje, iki 2020 m. kovo 12 d. 18 val. (Niujorko laiku) elektroniniu paštu atranka.niujorkas@urm.lt, turi pateikti gyvenimo aprašymą lietuvių kalba ir motyvacinį laišką. Pokalbiai su atrinktais kandidatais planuojami Lietuvos Respublikos generaliniame konsulate Niujorke arba telekomunikacinėmis priemonėmis.
Su atrinktu kandidatu bus siūloma sudaryti terminuotą darbo sutartį ir bus mokama pareiginė alga (pareiginės algos koeficientas nuo 5,89).
Išsamesnė informacija teikiama elektroniniu paštu atranka.niujorkas@urm.lt