*alt_site_homepage_image*
lt
en

Naujienos

RSS

LR generalinis konsulatas Niujorke skelbia konkursą į pakaitinio sekretoriaus (-ės) pareigybę

Lietuvos Respublikos generalinis konsulatas Niujorke skelbia atranką užimti pakaitinio sekretoriaus (-ės) pareigybę nuo 2019 m. spalio 29 d.

Reikalavimai pretendentui:

1. Turėti universitetinį arba jam prilyginamą išsilavinimą;
2. Turėti darbo patirtį vedant dokumentų apskaitą ir jų sisteminimą;
3. Turėti darbo patirtį organizuojant ofiso darbą;
4. Puikiai mokėti lietuvių kalbą (rašyti ir kalbėti);
5. Mokėti anglų kalbą ne žemesniu kaip įgudusio vartotojo lygmens C1 lygiu;
6. Turėti darbo patirtį administruojant interneto svetaines;
7. Išmanyti Valstybinio ir diplomatinio protokolo klausimus;
8. Atitikti Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimus dirbti arba susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Riboto naudojimo“;
9. Būti susipažinus su Lietuvos Respublikos įstatymais ir teisės aktais reglamentuojančiais Valstybės tarnybos įslaptintos informacijos apsaugą;
10. Išmanyti raštvedybos taisykles;
11. Būti susipažinus su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės programomis ir nutarimais bei kitais teisės aktais, reglamentuojančiais valstybės tarnybos, diplomatinės tarnybos ir ministerijos veiklą;
12. Būti susipažinus su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės programomis ir nutarimais bei kitais teisės aktais, reglamentuojančiais Lietuvos užsienio politikos formavimą ir įgyvendinimą;
13. Mokėti dirbti kompiuteriu (MS Office programiniu paketu);
14. Gebėti bendrauti su žmonėmis, sklandžiai dėstyti savo mintis žodžiu ir raštu;
15. Savarankiškai organizuoti savo darbą, būti darbščiam ir iniciatyviam, nepriekaištingo elgesio.


Privalumai:
⦁ Panašaus darbo patirtis;
⦁ Vairavimo teisės (B kategorija) ir patirtis;

Pagrindinės šias pareigas einančio darbuotojo funkcijos:
1) tvarko gaunamą ir ruošia siunčiamą korespondenciją;
2) tvarko konsulato bylas, archyvą;
3) teikia techninę pagalbą konsulato darbuotojams;
4) teikia Lietuvos Respublikos ir užsienio valstybių piliečiams informaciją raštu ir žodžiu; 
5) koordinuoja ir palaiko santykius su JAV Valstybės departamentu protokolo ir kitais administraciniais,  teisiniais, ūkiniais klausimais;
6) koordinuoja ir palaiko santykius su Niujorko miesto užsienio valstybių diplomatinių atstovybių biuru protokolo ir kitais administraciniais, teisiniais, ūkiniais klausimais;
7) padeda rengti konsulato teisinius dokumentus;
8) pildo darbo laiko apskaitos žiniaraščius;
9) padeda paruošti diplomatinį paštą; 
10) vykdo kitus vadovo nenuolatinio pobūdžio tarnybinius pavedimus;
11) esant reikalui pavaduoja raštvedį (-ę), administratorių (-ę) – finansininką (-ę).

Kviečiame kandidatus, atitinkančius keliamus reikalavimus iki 2019 m. rugsėjo 17 d. 17 val. (Niujorko laiku) atsiųsti savo gyvenimo aprašymą (CV) ir motyvacinį laišką lietuvių kalba el. paštu į atranka.niujorkas@urm.lt.

Informuojame, kad atrinktas kandidatas/-ė turės praeiti Valstybės saugumo departamento atliekamą saugumo patikrą.