*alt_site_homepage_image*
lt
en

Naujienos

RSS

NAUDOKIMĖS ELEKTRONINĖMIS PASLAUGOMIS

Užsienyje gyvenantys Lietuvos Respublikos piliečiai turės galimybę paprasčiau ir greičiau užsisakyti paslaugas bei dokumentus

Užsienio reikalų ministerija informuoja: nuo šiol užsienyje gyvenantys Lietuvos Respublikos piliečiai turės galimybę paprasčiau ir greičiau užsisakyti paslaugas bei dokumentus.
↪️ Pagal poreikį, bus galima pranešti apie prarastą asmens dokumentą, deklaruoti gyvenamąją vietą Lietuvos piliečiui gimus ar išvykus iš Lietuvos Respublikos, įtraukti civilinės būklės aktus (santuokos, gimimo, ištuokos, mirties) į apskaitą, užsakyti civilinės būklės akto įrašų išrašus, sudaryti įgaliojimus ir atlikti kitus notarinius veiksmus, užsakyti ir gauti teistumo (neteistumo) pažymas, kt.
Tam reikia turėti:

LR asmens tapatybės kortelę (išduotą po 2021 m. rugpjūčio 12 d.);

NFC (angl. Near Field Communication) technologiją mobiliuose įrenginiuose;

Programėlę mCard LTU.

Šį projektą įgyvendino Asmens dokumentų išrašymo centras prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos kartu su Informacinės visuomenės plėtros komitetu.

Programėlę galima parsisiųsti Apple App Store ar Google Play Store ir vadovautis instrukcija, kuri pateikiama čia https://www.nsc.vrm.lt/docs/ATK_NFC.pdf

Daugiau informacijos pranešime  https://bit.ly/3X9E0oG